Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

η ...δεύτερη κασσέτα

Μπόχα Νο.2

Ο ∆ΙΑΙΤΗΤΗΣ ∆αλούκας και ο µεγαλοµέτοχος του Ολυµπιακού Βόλου Αχ. Μπέος είναι τα κεντρικά πρόσωπα του παράγκα-γκεϊτ. Οι µαγνητοφωνηµένες συνοµιλίες, στις οποίες ο κ. Κούγιας υποστηρίζει πως µιλάει ο Αχιλλέας Μπέος, είναι οι εξής:

Για το Μακάµπι - Ολυµπιακός
«Το είπε, το παραδέχεται ο ∆αλούκας. Μίλησε µε αυτόν κι ότι είχαν συµφωνήσει αυτά. Οχι, του είπα ότι αυτά τα πράγµατα κακώς τα έκανε πίσω από την πλάτη µου και “Εχεις βγει εκτεθειµένος”. Εγώ εκείνη την εποχή ήµουν στην Ιταλία µε την οµάδα µου. Με παίρνει τηλέφωνο πριν από το περιστατικό. Ακουσέ µε να δεις πώς έχει. Του λέω “Είµαι στην Ιταλία. Εχω δυο-τρεις ανθρώπους εδώ, µήπως βρούµε άκρη”. Τον παίρνω τηλέφωνο την Παρασκευή και του λέω “∆εν υπάρχει τίποτα”. Είναι ένας νέος διαιτητής, ο οποίος θέλει να κάνει καριέρα, δεν πλησιάζεται. Αυτό µου είπαν οι άνθρωποι οι δικοί µου. Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω δεν υπάρχει τίποτα από εδώ. Αρα ψάξου. Του λέω “Βαγγέλη, οι άνθρωποι που έστειλα µου είπαν αυτό κι αυτό. Ξέχασέ το, ψάξου µόνος σου”. Μετά το µατς που έπαιζε µε τους Ισραηλινούς µε παίρνει τρελαµένος και µου λέει “έχω τρελαθεί” κι αυτά. “Και φταις κι εσύ”.

Του λέω “Εγώ; Πού φταίω εγώ;”.

Του λέω “Βαγγέλη, από πού κι ώς πού έχω εγώ κάποια συµµετοχή; Με πήρες να µε ενηµερώσεις; Εγώ στην Ιταλία σε πήρα”. Του λέω “Σκέφτεσαι να µη σε έπαιρνα; Θα νόµιζες ότι πάµε να τα κάνουµε πλακάκια”. Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω “Θέλω να σε δω. Τι µ…κία έχεις κάνει; Τον ∆αλούκα”. Πάω στον Βόλο. Τον φωνάζω. Του λέω “µ…πανο, µαζί τελειώσαµε”. ∆εν πήρε τα λεφτά. Θα υπήρχε λόγος τιµής. Και το ένα και το άλλο. Ο,τι µου είπε ο Βαγγέλης, µου είπε κι αυτός. Και του λέω “Τελειώσαµε µαζί, δεν θέλω ούτε καληµέρα. Σε έσωσα”».

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4621756

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου