Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Τέλος ο Χενκ τεν Κάτε από τον Παναθηναϊκό - Ο Ν. Νιόπλιας στη θέση του


Τη λύση της συνεργασίας της με τον Χενκ τεν Κάτε ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά η ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Τη θέση του αναλαμβάνει ο Νίκος Νιόπλιας με συνεργάτη τον Κριστόφ Βαζέχα.

«Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος, κ. Νικόλας Πατέρας με τον προπονητή της ομάδας, κ. Χενκ τεν Κάτε, συμφώνησαν τη λύση της συνεργασίας τους.

Ο πρόεδρος ευχαρίστησε τον προπονητή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και για τη συνεργασία τους και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μέλλον.

Ο κ. τεν Κάτε δήλωσε: «Υπήρξε τιμή για μένα η συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό και τα αποτελέσματα υποστηρίζουν το έργο μου. Έχω βάλει τα θεμέλια για την ομάδα. Σέβομαι το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να μην είναι ευχαριστημένοι με τη συνολική εικόνα, αλλά εγώ και οι συνεργάτες μου δώσαμε τα πάντα για την επιτυχία. Η απόφαση του προέδρου δεν θα επηρεάσει τη μεταξύ μας σχέση και τη φιλία που αναπτύξαμε. Επιπλέον, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού για την υποστήριξή τους και εύχομαι η ομάδα να κερδίσει τον τίτλο».

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1752505

Τεν Κάτε: «Γελοία απόφαση»


Το... χειρότερο δώρο δυο ημέρες πριν από τα γενέθλιά του πήρε ο Χενκ Τεν Κάτε και μιλώντας στους Ολλανδούς παρουσιάστηκε... ξαφνιασμένος γι΄ αυτή την απόφαση. «Αν κοιτάξετε τα αποτέλεσματά μας θα δείτε ότι ήταν μια... γελοία απόφαση» σχολίασε.

Ο Χενκ Τεν Κάτε έμεινε... άφωνος με την απόφασή του και μιλώντας στους συμπατριώτες του χαρακτήρισε την απόφαση... γελοία.

Την Πέμπτη γιορτάζει τα 56α γενέθλιά του, όμως το... δώρο του από τον Παναθηναϊκό ήταν ένα «διαζύγιο». Ο Χενκ Τεν Κάτε έμεινε... άφωνος με την απόφασή του και μιλώντας στους συμπατριώτες του χαρακτήρισε την απόφαση... γελοία. «Από τον σύλλογο μου είπαν ότι οι μέτοχοι δεν ήταν ευτυχισμένοι. Λοιπόν, αν είμαι αντίθετος σε αυτό; Καθόλου, το αποδέχθηκα. Αν είχαμε παίξει άσχημο ποδόσφαιρο θα είχα φύγει, όμως δεν συνέβη αυτό. Αν κοιτάξετε τα αποτελέσματά μας θα δείτε πως ήταν μια γελοία απόφαση. Από τις 23 Ιανουαρίου και έπειτα χάσαμε μόλις έναν αγώνα. Στην έδρα μας είμαι για 14 μήνες αήττητοι. Δεν έχω καμία διαμάχη, έχω μόνο καλή σχέση με τους παίκτες τόνισε ο Τεν Κάτε στο «Voetbal International».

Ο Ολλανδός τεχνικός μπορεί να δήλωνε κουρασμένος από την όλη κατάσταση, ωστόσο παρουσιάστηκε αρκετά ξαφνιασμένος από την τροπή που πήραν τα πράγματα. «Είμαστε δεύτεροι στο πρωτάθλημα και δεύτεροι στον όμιλο του Γιουρόπα Λιγκ και ουσιαστικά έχουμε προκριθεί στην επόμενη φάση. Στο πρωτάθλημα είμαστε επτά βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με πέρσι και συνεχίζουμε στο Κύπελλο. Εάν πάρετε όλα αυτά υπόψη, δεν μπορεί μα μην δείτε πως δεν υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση, αλλά έχω την αίσθηση ότι περιμένουν θαύματα» και κατέληξε: «Δεν είναι καλό το ποδόσφαιρο. Πέρυσι ήταν πολύ ενθουσιώδεις για το ποδόσφαιρο, αλλά απαιτούσαν περισσότερους βαθμούς. Τώρα έχουμε περισσότερους βαθμούς και ξαφνικά δεν έχουμε... ποδόσφαιρο. Έτσι, βρίσκουν πάντα κάτι...»

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1752543

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου