Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Ζίκο

Ο Ζίκο έχρισε τον Ολυμπιακό αουτσάιντερ των «16» του Champions League

- Από όσα έχετε δει ως τώρα, ποιες είναι οι πραγματικές πιθανότητες του Ολυμπιακού στο Champions League;
«Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Φυσικά και δεν είμαστε στα φαβορί. Σε τρεις μήνες που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό δεν έχουμε παίξει ποτέ με την βασική ομάδα και έχω πέντε παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών. Η ομάδα μου είναι καλή, με έμπειρους παίκτες που έχουν αγωνιστεί στις Ρεάλ Μαδρίτης, Γιουβέντους, Σεβίλη και στην εθνική Αργεντινής. Έχω τρεις Βραζιλιάνους, τους Λεονάρντο, Ντουντού και Ντιόγκο.
Ο τελευταίος είναι παίκτης που μπορεί να κάνει τη διαφορά αλλά έχει παίξει μόλις δύο παιχνίδια μαζί μου λόγω τραυματισμού στο πόδι. Ο Λεντέσμα αντιμετωπίζει πρόβλημα στο γόνατο. Ο μοναδικός βασικός παίκτης της Εθνικής Ελλάδας από την ομάδα μου, ο Τοροσίδης επιστρέφει τώρα. Ο Γκαλέτι ο οποίος ήταν διεθνής με την Αργεντινή, ήταν μεγάλο διάστημα εκτός εξαιτίας τραυματισμών. Τώρα έρχονται τα νοκ άουτ. Στο σημερινό ποδόσφαιρο δεν κερδίζεις μόνο με το όνομα».

- Η πίεση είναι μικρότερη στην Ελλάδα;
«Όχι, δεν υπάρχει πίεση. Είναι διαφορετικά. Εδώ στην Ελλάδα η πίεση δεν είναι φοβερή, όπως στην Τουρκία που έβραζαν. Αλλά αυτό είναι καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου