Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

«Προτιμώ να πεθάνω παρά να ζητήσω συγγνώμη από τον Ματεράτσι» δήλωσε ο Ζιντάν

Αμετανόητος εμφανίζεται ο Ζινεντίν Ζιντάν για την... κουτουλιά στον Μάρκο Ματεράτσι στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006. Ο «Ζιζού», σε συνέντευξή του στην «El Pais», εξήγησε ότι ζητά συγγνώμη από όλους, αλλά προτιμά να... πεθάνει, παρά να ζητήσει συγγνώμη από τον Ιταλό αμυντικό!
«Ζητώ συγγνώμη από το ποδόσφαιρο, τους φιλάθλους, την ομάδα... Μετά τον αγώνα, μπήκα στα αποδυτήρια και τους είπα: 'Συγχωρέστε με. Αυτό δεν αλλάζει τίποτα, αλλά σας ζητώ συγγνώμη'. Αλλά σε αυτόν, δεν μπορώ. Ποτέ, ποτέ... Θα ήταν σας να ατιμάζω τον ίδιο μου τον εαυτό... Προτιμώ να πεθάνω», δήλωσε ο Ζιντάν και συνέχισε:«Αν ήταν ο Κακά, ένας φυσιολογικός άνθρωπος, συμπαθητικός, σίγουρα θα του είχα ζητήσει συγγνώμη. Αλλά σε αυτόν τον τύπο... Στο γήπεδο συμβαίνουν πολλά. Αυτό μου συμβαίνει πολύ συχνά.
»Αλλά εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ γιατί - κι αυτό δεν είναι δικαιολογία - αλλά η μητέρα μου ήταν άρρωστη. Ηταν στο νοσοκομείο. Ο κόσμος δεν το ξέρει. Ομως ήταν μια κακή συγκυρία. Έχουν προσβάλλει τη μητέρα μου πολλές φορές και δεν έχω πει τίποτα. Αλλά τότε...».

Newsroom ΔΟΛ με πληροφορίες: www.sport.gr

Να ευχαριστήσω τον Ζιν Νταν (έτσι πλέον χτυπούν οι καμπάνες!) για όλες τις στιγμές που μας χάρισε.
Δεν με νοιάζει τι ντόπες έπαιρνε, νομίζω ότι ήταν ο τελευταίος καλύτερος ευρωπαϊος.
Και η εκτίμησή μου είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί αυτό το έκανε στο τελευταίο του ματς, δείχνοντας ότι έπαιζε όσο καλύτερα μπορούσε χωρίς να λογαριάζει τίποτε, ούτε την υστεροφημία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου